fredag, juli 15, 2005

Jaykay fortsätter kivas

Jaykay Kettil har i sin blogg plockat bort länken hit efter ännu ett bråk. Jag tänker dock inte radera hans länk för jag vill inte sjunka till samma låga nivå. Här är ett axplock av vad denna negativa person har skrivit till och om mig den senaste tiden:

Du e nog lite för dum för ditt eget bästa.

Denna kommentar fällde Kettil mitt i en glädjens och lyckans dialog mellan mig och några positivt inställda läsare. Det är så typiskt personer som Kettil. Han vill förstöra allt det fina som goda krafter i samhället bygger upp.

Han är bara korkad, låt han leka i sin egen lilla sandlåda och om folk slutar kommentera skiten, tröttnar han förhoppningsvis snart.

Visst, men du är ju den som har spridit överlägset mest kommentarer om mig och denna blogg så om jag leker i min sandlåda kan ju du fortsätta kasta sten i glashus.

Nivån på det som skrivs är i klass med det en 12-åring skulle skriva.

Jag är faktiskt 12 år.

alla visste väl att din blogg var hyffsat meningslös men rena lögner var en ny all-time low... M Svensson är fortfarande skadad och lär inte spela fotboll på ett bra tag.

Ja, det måste vara pinsamt för dig att Aftonbladet samma dag kollade upp Elfsborgs-ryktet och i artikeln avslöjade att Svensson är tillbaka om ett par veckor. (Kommentar nedan.)

Inga kommentarer: