söndag, juli 17, 2005

Konfrontation och ännu ett rykte

Senare ikväll tänkte jag skriva någonting inför morgondagens returmöte med Tråkarna men vi tar några läsarmail först. Från adressen hata_ois@hotmail.com damp följande brev ner i min låda:

nu får du fan ta och skriva mer om Ellos s.k. firma. vilka är dom? om du har kontakt med dom kan dom skicka mail till mej. annars kan du gå ut med att dom för sitt eget bästa ska hålla sej hemma 22/8.
det ska smälla hårt


Det finns tyvärr inget mer att skriva om just nu för han/de har inte hört av sig igen. Vidare fungerar jag inte som någon kontaktförmedlare utan det är upp till dem att kontakta liknande fraktioner, själv föredrar jag lugn och ro på läktarna.

Fredric Karlsson tipsar om ännu en spelare som kan vara på gång till Elfsborg:

Tjena! Kul med elfsborgsblogg! Vad jag erfar är Olof Persson bara en underskrift ifrån spel i Elfsborg. Lär presenteras onsdag-fredag. Samma vän till mej berättade om Mobaeck en vecka innan han var klar. Han en bra söndag, så sänker vi tråklaget för gott i morgon! Forza Elfsborg! /Fredric

Jag antar att du syftar på Malmös mittback. Som han spelade i matchen mot Elfsborg kunde de väl lika gärna värva en gulsvart kon och ställa ut på planen.

Inga kommentarer: