onsdag, juli 06, 2005

Mer feedback (uppdaterad)

Många ICA-supportrar har hört av sig efter jämförelsen mellan Håkan Mild och Anders Svensson. De flesta kommentarer går ut på att jag inte kan fotboll men det är ju helt befängt och inte ens värt att kommentera. Här kommer lite småplock istället.

Johnny Crunch skrev:
Säg att du inte finns. snälla. Din blogg är tamejfan obetalbar... Din jämförelse mellan Svensson och Mild är.... öhh, det finns inte ord. Du har alltså betygsatt Milds livsyn och jämfört den med Anders Svenssons! Nä, fan, jag måste gå in igen och se om jag verkligen såg rätt.
Ni boråsare, ni är för festliga ni.

Jag förstår inte vad jag skulle vara om jag inte fanns på riktigt. Utveckla gärna idén, förutom politik och fotboll är jag mycket intresserad av existentiella frågor.

Jaykay skrev:
Snälla döm inte boråsare eller guliganer efter "röd guling".
Han är inte representativ för någon av de ovanstående...

Det är mycket tråkigt att jag gång på gång får kritik av folk med gulsvarta sympatier, när det enda jag gör är att visa min kärlek för IF Elfsborg. Vi borde sluta leden istället. För övrigt gick många ICA-supporters till angrepp på Jaykay efter hans försök att underminera min trovärdighet och det tackar jag dem för.

Kid Congo Powers skrev:
Röd guling är skojig, jaykay är bara som vilken verklighetsfrånvänd boråsare som helst.

Ignatius J.Reilly skrev till Jaykay:
Jag tror Patric menar att det är lite inkonsekvent att be om ursäkt för en (i mina ögon jävligt rolig) parodi på en 14-årig elfsborgssupporter och samtidigt bete sig som en själv.

Patric skrev till Jaykay:
Den här typen av inlägg placerar dig i nivå med röd guling. Eller nej. Lägre. Han(?) är åtminstone rolig.

Lite allmänna kommentarer:

Cool-Hinken skrev:
Ta inte det här personligt men du är dum i huvudet.

Olaf skrev:
hehe.... din blogg är underhållning.

Gulsvart balja skrev:
Heder för din roliga blogg!

Tack så mycket mina herrar.

Akta rygg förklarar det förinspelade publikljudet för en ICA-supporter:
Det är röd guling som ensam har stått för den idén. Han har vad jag vet inte fått någon support för just den iden av någon annan gul. Förstår din förvåning, och håller med om det fullständigt surrealistiska i idén.

Nej, men sittplats skärpte sig efter att jag postade inlägget så någon nytta gjorde jag nog i alla fall.

Gul elegans skrev:
Det finns nog ingen som nånsin kommer förstå sig på dig.

Jorå, det finns någon för alla.

Inga kommentarer: