onsdag, januari 04, 2006

Bella igen + Lasse Nilsson

Idag uttrycker sig Fredrik Berglund försiktigt i denna artikel på fotbolldirekt.

Jag vet inte om Bella flyttar hem till Sverige redan nu men om han gör det blir det till Borås, så länge Elfsborg är intresserade. När det väl kommer till kritan finns det bara ett lag och en stad för Bella. Han skulle aldrig gå till en annan svensk klubb, så är det. Däremot har det blivit vanligt att spelare uttrycker sig på det viset för att trissa upp kontraktsförslagen och jag kan på sätt och vis förstå det även om jag själv inte skulle fungera på det viset om jag var rikt utlandsproffs och såg en chans att återigen få spela i Elfsborg.

Borås Tidning har pratat lite med Lasse Nilsson angående hans tid i Holland. Lasse säger att han har ett begränsat socialt liv men spelar en del tv-spel för att fylla ut tiden. Det hade varit intressant att få veta lite mer om vilka spel han spelar, om det är våldsspel, strategi eller sport etc. Det finns en möjlighet att jag kan nå Lasse via mail och om han ändå har mycket fritid ställer han kanske upp på en intervju. Jag ska undersöka det i sinom tid.

Inga kommentarer: