onsdag, februari 15, 2006

Frågor, mail och svar

Jag får en hel del mail skickade till mig angående vad jag skriver och om hur jag är som person. Jag tänkte ta upp lite i denna postning.

"Hallo Curt :) Jag undrar om kan få din autograf och hur man ska gå till väga för att få den. Du är perfekt :) Kram Amanda"

Hej Amanda. Jag ger mycket sällan ut autografer. Enda sättet är om du befinner dig i närheten av mig när jag är på humör för att ge autografer. Och du har helt rätt, jag är perfekt. //Curt

"YO!

Vilka från Elfsborg tror du kommer med till vm i sommar???

/Micke"

Hej Micke. Jag tror att Anders Svensson är given. Det borde även Johan Karlsson vara, men Lagerbäck verkar behöva starkare glasögon för han verkar inte se så bra. Hade han sett perfekt som jag så hade han märkt att Johan Karlsson absolut borde vara med. Är Mathias Svensson riktigt bra och öser in mål i början på säsongen finns det möjlighet att han kommer med. Om Marcus Allbäck skadar sig är det mer sannolikt att Matte kommer med. Med mycket tur får Joakim Sjöhage en se och lära-plats. //Curt

"kan int e du bara ta å dra år helvite??? jävla idiot"

Hej. Nej, det kan jag inte göra. Är du Leumas Némloh? //Curt

"Jag vill tacka för alla bra inlägg. Dom är alla perfekta. Vem tror du vinner skytteligan 2006?

/Sara"


Hej Sara. Jag tror att Mahtias Svensson kommer igång och vinner skytteligan. Niklas Skoog i Malmö är också en het kandidat. //Curt

"Jag tycker att du är dum i huvet. Du kan inget om fotboll inte om du hejar på elfsvorg. dom är ett jävla skitlag. Ni vill bara vara göteborgare. "

Hej. Ditt mail säger nog mer om vem som är dum i huvudet. Sedan finns det ingen önskan hos mig att vara göteborgare. Jag trivs i Borås och med Elfsborg. För övrigt hoppas jag att jag slipper fler mail från avundsjuka ICA-supportrar som menar att terränglöpare är fotbollsspelare. //Curt

"Hejsan Curtan! Vart bor du någonstans? Jag skulle vilja hälsa på dig och fråga dig massor. Jag tycker att det du skriver är perfekt!! Snälla?!

Kramisar och pussisar
MiA"

Hej MiA. Jag heter Curt. Viktigt att poängtera. Jag ger inte ut min adress eller telefon hur som helst. Det finns ju alltid en möjlighet att jag skulle kunna tänka mig att ge ut min adress men då får du först ta och skicka lite bilder på dig. Det är i alla fall en start. //Curt

"Tjena!!
En fråga till dig. Vem tycker du är bäst i Elfsborg och i allvenskan?

MVH Janne B"

Hej Janne B. Mitt svar är Johan Karlsson på bägge. Han är bäst.

Har du något att säga till mig. skicka då ett e-post till perfectcurthennig@yahoo.se

Inga kommentarer: