söndag, februari 19, 2006

Ännu en dementi

Enligt denna post har ICA-bloggen fått följande tramsiga mail:

"Hej. Jag tänkte erkänna en sak. Det är jag som står bakom Boråsbloggen Röd Guling- och det är faktiskt så att den bara är ett skämt. Som många har spekulerat i så har jag startat bloggen som ett skämtprojekt för att driva med Borås och andra traktorbönder i trakten. Men det hade ni säkert redan listat ut grabbar. Heja Blåvitt! /Lasse"

För det första heter bloggen "En rödgul röra" och ingenting annat. För det andra skulle jag aldrig få för mig att maila Bara Ben-redaktionen för att diskutera denna bloggs mission. För det tredje drivs denna blogg bland annat av ett ytterst seriöst Elfsborgs-intresse.

Sammanfattningsvis är det oerhört barnsligt av Bara Ben att söka vigla upp stämningen genom att publicera ett så uppenbart oseriöst mail. Själv vill jag dock inte sänka mig till samma låga nivå utan väljer att vända andra kinden till.

1 kommentar:

CV sa...

Stå på dig!
RS
kulturbloggen.com