onsdag, augusti 08, 2007

Sjöhage svartlistad

Joakim Sjöhage fick via omvägar en intervjuförfrågan redan för över ett år sedan, men då meddelandelinjen var något osäker brydde jag mig inte om att svartlista honom när mailen från honom lyste med sin frånvaro. Sedan dess har han i likhet med Patrick Ekwall och Dulee Johnson skaffat en egen hemsida. Via kontaktformuläret som man finner där skickade jag ånyo ut en förfrågan för ett par månader sedan. No progress.

Jag bryr mig inte så mycket om det där faktiskt. Han verkar inte vara speciellt intressant som person och jag kan därför inte komma på en enda originell fråga att ställa till honom, utöver de där som alltid är med. Om ni vill kan ni ändå göra honom uppmärksam om svartlistningen i hans gästbok. Enligt egen utsago läser han samtliga meddelanden och då de flesta inläggen kan klassificeras som fjortisdravel skulle han nog uppskatta en tillfällig kvalitetshöjning.

Andra bloggar om: ,

Inga kommentarer: