lördag, januari 19, 2008

Luringen censurerar

Tidigare i natt upptäckte jag att Lühr för andra gången på ett par dagar ansåg att Holmén har en god chans att spela sig in i EM-truppen. Tvärtemot vad han skrev för en vecka sedan då han som ensam landslagsbevakande journalist på fullt allvar menade att det missade flyget skulle innebära att Ishi-Holmén-Wiland inte hade i EM att göra. (Något överdrivet, men ni fattar poängen.)

Därför skrev jag en kommentar i den här stilen:

Äh, Holmén kan ju lika gärna åka tillbaka till Danmark. Din "höna av en fjäder"-penna har säkerligen renderat i utebliven EM-biljett för honom, det är min övertygelse. Om Lagerbäck missade flygplanskrönikan kan nog polarna Wenström, Lundh och Kåmark styra upp det hela.

Den sista meningen var en passning till något annat ointressant som Luringen skrev igår. Något dravel om att en amerikansk journalist hade frågat om han fick filma Sveriges träning, varpå kompisen Lundh hade sagt att det gick bra, "hälsa från mig" typ. Ja, gå in och läs själva, jag kan inte återge tråkighetsnivån och saknar därmed förmågan att göra hans blogg rättvisa.

Hur som helst var kommentaren kul, men uppenbarligen har vi inte samma humor, Luringen och jag, för några timmar senare var mitt blygsamma bidrag till hans blogg bortplockat.

Läs även andra bloggares åsikter om

Inga kommentarer: