torsdag, januari 03, 2008

Miljontals flugor äter skit och kan inte ha fel

I vårt land anses personer som Tomas Ledin, Kicki Danielsson och Loket Olsson vara kulturella förgrundsgestalter. Dra en lokal parallell och se Jonas Liberg, Elfsborgs musikaliska ansikte utåt, eller Göran Lohne och Tommy Larsson, två män som tillåts härja fritt i den Elfsborgerliga mediesfären. Således kommer jag naturligtvis aldrig att vinna några sådana här popularitetspris, men om någon av mina trogna läsare ändå vill lägga en röst på denna blogg skulle jag bli väldigt glad.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Hittade din blogg då du länkat. Den är bra, men jag har väldigt svårt att läsa texten en längre stund. Det har något med färgen och bakgrunden att göra tror jag.
Men jag får väl göra många kortare besök istället..Är det någon annan som får Tilt i skallen av färgerna.
prova grönt :)

Röd Guling sa...

Nu har jag gjort brödtexten vitare, som den såg ut innan Ingemar programmerade automatskrivarscriptet.

Anonym sa...

Hej
Det måste vara min hjärna det är fel på. Jag har svårt att läsa texten. Men det är nog ingen slump att tidningar och böcker skriver svart med vit bakgrund. Men som varumärke så är rödgul lysande.....