torsdag, februari 16, 2006

Spridda skurar

Rheed som skrev inlägget som blev föremål för föregeånde post använde kommentarfunktionen:

Tjena gulingen! Tråkigt att du måste hetsa baraben.com för att få besökare till din sida. Detta är t.o.m. ett personligt HOT! Mycket illa och lågt under bältet.

Personligt hot? Det där är en allvarlig anklagelse. Jag har läst igenom mitt inlägg ett flertal gånger och det enda som jag kan tänka mig att du syftar på är slutklämmen och i så fall har du bristande läsförståelse. Låt oss se vad jag skrev:

Frankie har härmed min tillåtelse att förpassa posten till voiden.

"Posten" syftar på din post (konstigt?) och "voiden" är den plats eller svarta hål dit allt www-skräp borde förpassas. Så vitt jag vet är det varken straffbart eller hotfullt att anse att du skrev årets sämsta och töntigaste bloggpost som borde plockas bort från webben.

Hur som helst verkar Frankie (barabens redaktör) ha följt min uppmaning och rekommendation. Posten är förpassad till voiden just nu, samtidigt som Ryssland sätter 1-0 bakom Henrik Lundkvist.

Inga kommentarer: