tisdag, april 11, 2006

Zeroztar kopplar in advokater

Så här skriver Zeroztar i ett pm till mig, efter att först ha rekommenderat mig att plocka bort föregående post.

Att bli spärrad från ett forum är ingenting som det står något i några lagar om. Det är upp till varje sida och admin att bestämma, det är ingen mänsklig rättighet att skriva på svenskafans. Att däremot lägga ut sådana saker på en blogg kan vara ett brott. Jag säger inte att det är det men det kan vara det. Jag måste kolla med min advokat, Och tro mig, jag har en. Eller två faktiskt. Ta det inte som något hot eller så, men jag måste kolla upp det för det var inget roligt det där. Gränsen är passerad.

Jag rekommenderade honom först att uppträda sjysst mot kvinnor i fortsättningen och sa sedan "kör hårt" ...

Andra bloggar om: , ,

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas Ellos-Linda tar detta till huvudredaktionen på SF och då också visar vilken typ av inlägg hon blev spärrad för.
Stå på dig Linda!!!!!!!

Anonym sa...

Att han har varit utsatt för en kränkning är LÖJLIGT! Hans jävla test på MSN är dock en jävla kränkning.

Frankie sa...

Akta dig. Spärra folk och sätta sina "två advokater" på dig. Hahahaha sicket skämt.

Hans beteende är inte bara pinsam för alla blåvita utan för alla män i allmänhet.

Anonym sa...

zeroztar = peddoztar!

Anonym sa...

Hur kan de ha med sånna töntar & svin i fantv???

Anonym sa...

Linda får en gubbsjuk kille på halsen men hon blir upprörd för att hon blir spärrad på ett webbforum? Ursäkta men det går inte ihop.

Elloslinda sa...

anonymous den siste//
Tyvärr är gubbsjuka killar vardagsmat i dagens samhälle, så man blir ju knappast chockad av sånt numera.
Men klart man reagerar lite olika beroende på vem det är.