måndag, mars 22, 2010

Bojkotten får fortgå någon omgång till

Bara tre timmar kvar och det lutar åt att Bella börjar på bänken. Jag har varit lite sugen på att pallra mig iväg till arenan, men intresset är inte tillräckligt stort för att jag ska bryta bojkotten och gå själv. Curt Hennig (nöjesprofilen) har nyss återkommit från en affärsresa i Norge och behöver därför vila idag. Harakhte är som ni vet ointresserad av fotboll i allmänhet och minusgradsmatcher i synnerhet, att jag bjuder på biljetten har ingen betydelse. Maharadjan har andra planer för kvällen och så många fler vänner har jag inte som kan tänka sig att gå på fotboll med mig - så är det när man har passerat 30-strecket.

10 kommentarer:

Freddie sa...

Du missade Bellas klassmål.

Röd Guling sa...

Nej, det gjorde jag inte. Tog bussen till Södra, gick uppför Åsbogatan, klev in på Celea, tog med en Nancy utan paprika, gick hem till River i Villastan och såg matchen där med Curt Hennig. Tror att Haglund får svårt att hålla Bella utanför startelvan nu.

Anonym sa...

Tråkigt att Maharadjan var indisponibel ! Jag kunde ju vikarierat.

/Doktor Krall

Anonym sa...

Haha du är nog den sjukaste bloggaren jag vet. Glad påsk.

Ses i Helsingborg!

BM sa...

Hade inte jag haft säsongskort så hade jag nog anslutit mig till bojkotten. Bella skapar mer på en kvart än vad Keene gör under en hel match.

Månsson sa...

Att Bella inte får mer speltid är ett jävla mysterium. Börjar fan tröttna på alla jävla kryss nu som sabbar säsong på säsong.

Niclas sa...

Nu verkar Haglund och Co snappat upp hur man gör mål (vi har ju sett fina bilder från din sida), men hur ska vi täppa till bakåt?

Haglund behöver hjälp!

Anonym sa...

Är det fortfarande för kallt?

Den vedervärdige mannen från Säffle sa...

Nu ska vi se här...

22 mars publicerades detta inlägg och nu är det flera dagar in på maj. Är bloggägaren död, avstängd, censurerad, upptagen eller bara blasé? Världen väntar på ett svar.

Anonym sa...

Censur?