söndag, juli 17, 2005

Nytt rykte

Angelica Grankvist kommer med följande intressanta tips:

Det har ju snackats mycket om att det är backlinjen som Elfsborg ska förstärka härnäst. Idag fick jag, från en ytterst trovärdig källa, reda på att Magnus Erlingmark är förbannad på situationen i Häcken. Denne spelskicklige mittfösvarare har ju visat att han duger utmärkt som elegant mittfältsmotor, så det blir nog bra. Erlingmark värvades ju som back up till Häcken, men (enligt min källa) iom att han inte fått plats på bänken har han inte fått synas tillräckligt mycket utåt. Det var när Mikael Källström fick sitta på Häckens bänk som Erlingmark kontaktade Stefan A. Räkna med Erlingmark jämte Sjöberg hemma mot Assyriska 25/7.

Jag vet inte om jag tycker att Erlingmark vore en bra värvning ärligt talat. Otekniskt träben och långsam som fan, typisk ICA-spelare. Dessutom är han väl runt 45 eller något. Men jag tycker att själva anledningen till att han vill flytta är helt okej, att han vill synas mer utåt alltså. Det tyder på att han har viss karisma.

Inga kommentarer: