torsdag, oktober 27, 2005

Kommentar angående Hård

Nu när Robert Laul och Olof Lundh har kommenterat Olle Svalanders steg ut ur garderoben vet jag att många väntar på ett uttalande från mig. Tyvärr har jag inte så mycket att säga då jag inte har följt Mats Hård-bloggen särskilt noga men det var naturligtvis en överraskning att en Elfsborgsprofil döljde sig bakom denna fiktiva Sundsvalls-personlighet. Jag känner endast Olle Svalander genom hans inlägg på VG-forumet samt genom att han har skickat ett antal mer eller mindre oförskämda mail till mig där han har ifrågasatt min funktion på samma forum. Han har med andra ord klagat på min approach och debatteknik. Jag har därför fått intryck av att han är en surgubbe av den typ som det finns gott om på sittplats i Borås. Om jag hade läst hans blogg är det möjligt att jag hade haft en annan uppfattning men sexuella gubbafantasier, fyllehistorier och GIF Sundsvall fångade helt enkelt inte mitt intresse.

Jag önskar Olle Svalander lycka till med boken om Mats Hård och hoppas att han återkommer till VG i sansad ton så småningom.

4 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Undrar varfor han tycker du ar en idiot... *rolling my eyes*

Anonym sa...

Låter mest som att du är avundsjuk på Olle...

Röd Guling sa...

Det låter nog så, trots att jag verkligen aktade mig för det när jag skrev. Jag är möjligen lite avis på att han har fått mer trafik men jag tycker inte att vi spelar i samma division riktigt. Vi gör inte samma grej.