lördag, oktober 29, 2005

ICA ska tvångsnedflyttas!

En ny post, I'm on a roll. Två separata tankar fick mig att skriva:

1. Jag kom att tänka på det där talet som Irans president gjorde nyligen, i vilket han (i förbifarten verkar det som) ansåg att Israel måste utplånas. Jag tycker att det är humor på mycket hög nivå och även om jag förstår att Leila Freivalds och hennes kollegor fördömer uttalandet så skrattar jag ändå. Som de flesta andra behöver jag ju inte vara politiskt korrekt.

2. Såg att några ICA-fans hade skapat en namninsamling syftandes till att få bort mig och några till från svenska fans forum.

Jag tänker inte gå så långt som utplåning i mina krav då det inte är realistiskt att få ett demokratiskt stöd för en sådan radikal idé men säkert är det många med mig som anser att ICA bör tvångsnedflyttas. Ett så tråkigt lag hör ju inte hemma i allsvenskan och om du håller med skriver du under här. När namninsamlingen stängs om ett år skickas listan automatiskt till svenska fotbollsförbundet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Skulle signa... Va d d som advokaten va på Dig om? Listan mot ICA? HerreGud, har inte de stackars rike nått annat för sig? Z