onsdag, januari 27, 2010

Förhandlingar är inledda

Tänkte att ni, mina kära läsare, kan få följa förhandlingarna mellan mig och det fantastiska "Ladbrokes Sports Teams" som av ren välvilja vill erbjuda "professionell innehåll" till denna blogg:

"Hej Röd!

Det vi kan erbjuda och menar med "professionell innehåll" är gratis innehåll till er blogg till exempel i form av en artikel om Elfsborgs kommande motståndare eller en matchrapport. Med professionell syftar vi på att materialet skrivs inte av vem som helst utan av personer med erfarenhet som sportjournalist. Vi anser att din blogg gynnas av mer material genom att den blir mer aktiv och att det därmed kan lockas flera läsare. Mitt första mail har redan skapat mer innehåll på din blogg såg jag! :)


Mvh,

Jakob"


---

Hej igen.

Så du menar att jag kvalar in under epitetet "vem som helst"?

Best regards,
Röd Guling
http://rodguling.blogspot.com

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vaaa? Menar du att du inte vill ha gratismaterial från en kommersiell beting-sida?

Anonym sa...

"Hej Röd". Hej själv, Lad.

Åhman sa...

Är dom ute efter gratis reklamplats?

Åhman sa...

Dom kanske sknar pengar

The Lad is Broke.

Josefsson sa...

Lycka till i dina förhandlingar.

Anonym sa...

Innehåll över huvud taget kanske?