måndag, november 13, 2006

Sniper

Jag har egentligen massor av grejer att skriva om. Min bevakning av Mariedal Cup i helgen var även detta år enastående och igår dominerade A-laget i Royal leauge. Dessutom ska jag snart sätta mig ned för att kolla fotbollsgalan som säkert kan motivera en och annan text. Tyvärr är det lite väl fullt upp för närvarande. Jag är inte bara fotbollsexpert och konstnär, jag har ju ett privatliv och ett inget vidare konstnärligt arbete också. Av de närmaste åtta dagarna jobbar jag sju, sedan blir det ledigt en stund men då börjar det dra ihop sig inför den kommande flytten då det är meningen att jag ska bli sambo.

Man vet aldrig om bloggen kommer att uppdateras, det är vad jag försöker säga med detta inlägg. Jag funderar på att ta ett längre break och kanske låta Hennig ta över, nu när han har byggt på sig lite hetta. Hur som helst blir det pizza nu.

Andra bloggar om: ,

5 kommentarer:

Anonym sa...

Slutar du blogga blir det ungefär lika muntert som om Anders gick till Fiskrens!

Anonym sa...

Don´t you dare sluta blogga! Du har ju den enda IFE-bloggen med vettigt innehåll, och korrekt språkbruk, med en politiskt twist som är mer nödvändig nu än någonsin. Fortsätt! :-)

Anonym sa...

Visst låt du Hennig ta över. Men var beredd på att förlora alla läsare.

Anonym sa...

Var vi inte överens om att Hennig inte finns?

Röd Guling sa...

anonym: Curt Hennig finns i allra högsta grad. Han medverkade till och med i en enkät för Guliganernas fanzine häromdagen så han lär dyka upp i nästa utgåva. Jag har även hört att Guliganerna tänker inleda ett samarbete med Hennig som går ut på att han (i mån av tid) hjälper dem styra upp framtida evenemang. Inte mig emot.