lördag, november 25, 2006

Vad ska Stenman göra i Borås?

Måste bara lite snabbt kommentera allt som skrivs angående Elfsborgs eventuella intresse för Fredrik Stenman. Som alla vet blev Stenis i likhet med den nigerianske landslagsmannen Garba Lawal petad av Johan Karlsson och jag kan inte för mitt liv förstå vad någon av dem ska göra i Elfsborg. Jag kan inte tänka mig att Stenman vill byta bänken i Tyskland mot bänken i Borås. Om hans gump ska smaka på trä kan den ju lika gärna göra det i Leverkusen där den troligen får skita ut exkrement som härstammar från mer kulinariska rätter, åtminstone dyrare sådana.

Att Elfsborg skulle vara intresserade av en vänsterback är det dummaste jag har hört sedan Linda Rosing snackade om att starta ett politiskt parti, skriva en bok samt sluta med utviken och kändisknarkandet.

Andra bloggar om: , , , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

truer words are yet to be spoken.