onsdag, februari 14, 2007

Försäsong och alla hjärtans dag

Elfsborg spelade match igår igen. Emir Bajrami var återigen het och det vore intressant att se om han håller mot allsvenskt motstånd i tävlingsmatcher. Han är en annan spelartyp än Daniel Alexandersson, som lever mer på sin snabbhet och intelligenta löpningar. Alexandersson har emellertid en tendens att hamna i formsvackor och i sådana perioder borde Bajrami få chansen tycker jag. Annars var det ingen höjdarmatch sett över 90 minuter. Gemensamt för samtliga träningsmatcher, bortsett från ICA-matchen möjligen som jag inte kunde se, har varit att de har lagt av att spela efter 45 minuter.

För övrigt vill jag så här på alla hjärtans dag tipsa om en ny och intressant blogg. Ostwoods livejournal ska bli min nya startsida.

Andra bloggar om: , , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

Man kan inte annat än imponeras av Er:
http://fantasinyheter.blogspot.com/2007/02/elfsborg-satsar-p-trning-i-second-life.html
Sabeltandad huggbäver, på min ära.