tisdag, december 05, 2006

Trist presskonferens

Frågan som alla ställer sig är varför jag gav mig ut i stormen för att bevittna dagens presskonferens. Som vanligt var det en trist historia utan fyrverkerier och därför tänker jag bara redovisa faktum i punktform:

* James Keene ska bo i Borås med sin flickvän som får 7,2 karismapoäng av 10.
* James Keene tycker att Elfsborg spelar trevlig fotboll.
* James Keene ska spela i tröja nummer 15.
* James Keene trivs i Sverige och anser att Elfsborg är ett av Skandinaviens bästa lag, vilket motiverade honom till att skriva på.
* James Keene tycker att Borås arenas konstgräs är helt okej.
* James Keenes kontrakt sträcker sig fram till november 2011 och han ansluter till truppen i januari.
* Magnus Haglund är nöjd med nyförvärvet.
* Jag är också nöjd med värvningen av James Keene.

Andra bloggar om: ,

7 kommentarer:

Anonym sa...

vad gjorde att Keene kvalificerade sig till siffran 7,2?

Röd Guling (rodguling@hotmail.com) sa...

Läs vad jag skriver. "... med sin flickvän som får ..." vilket helt korrekt syftar på flickvännen.

Kattmorfar sa...

Lustigt att du nämner det här med avsaknaden av fyrverkerier i texten(mot bakgrund av videosnutten som sprider sig som en löpeld längs den elektroniska motorvägen - se bl.a. på baraben).

Röd Guling (rodguling@hotmail.com) sa...

kattmorfar: Ja, det var ju en lustig video. Tack för tipset.

Vänsterdojjan sa...

För den skarpsynte kan nämnas att jag och två generationer till av samma sort syns i bakgrunden. Den jävla fyrverkerisprängningen kan INGEN vart nöjd med...

Anonym sa...

Om Flickvännen Keene har karisma 7,2 ser jag gärna henne som nästa intervjuoffer här på bloggen.

Röd Guling (rodguling@hotmail.com) sa...

Officiella har lagt upp en videointervju med henne nu så att ni själva kan bedöma karisman.