fredag, augusti 05, 2005

Aftonbladet uppmärksammar bloggen

Här kan ni läsa en intervju med mig. Jag har inte haft tid att uppdatera bloggen och anledningen kan ni mellan raderna läsa i sista svaret. Vi hade en del att reda ut mellan oss som kändes viktigare än Elfsborg, det handlar om att prioritera. Jag är inte bara ett nick på nätet, jag är människa också. Hoppas att ni har förståelse för det.

För övrigt spelade Elfsborg cup-match igår mot BK Röva. Min manager och jag intog några enstaka öl innan matchen vilket ledde till att vi dök upp på arenan strax innan Elfsborgs 1-0, tjugo minuter in i första. Minnena från resten av matchen känns lite suddiga men det hände saker hela tiden och det blev många mål. Johan Karlsson spelade för dagen mittback och skötte sig utmärkt. Jag anser att han är Sveriges bäste fotbollsspelare.

Jag var tvungen att lämna arenan efter full tid, när det stod 3-3 och förlängning väntade. Ett nytt litet orosmoln dök nämligen upp på mitt privatlivs himmel och återigen fick Elfsborg se sig nedprioriterade. Matchen slutade i alla fall 4-3 till Elfsborg efter Holmén-straff och i semifinalen väntar nu Djurgården.

Inga kommentarer: