onsdag, augusti 31, 2005

Stopp

Kamrater!

Jag vill tyvärr inte uppdatera bloggen för närvarande. Efter en fantastisk sommar i frihet tvingades jag nyligen tacka ja till ett heltidsjobb och således har jag nu betydligt mindre fritid igen, tid som jag vill ägna åt nära och kära i första hand. En stor del av materialet till bloggen har uppstått genom surfresearch och mailkontakt/diskussion men som proletär har man ju bara fem-sex timmar fritid varje dygn och dessa timmar vill jag inte spendera framför datorn.

Jag tackar alla som har läst och bidragit med material. Om min privata situation förändras till det bättre återkommer jag senast när träningsmatcherna inför nästa säsong drar igång. Elfsborg mot SM-guld 2006!

Med vänlig hälsning,
röd guling

3 kommentarer:

josephzohn sa...

Vi får hoppas att du återkommer!!
http://josephzohn.blogspot.com/2005/08/den-rdgula-rran-tar-en-paus.html

Anonym sa...

Tvingas tacka ja till ett heltidsjobb????? Stackare...vill hellre leva på andra då förstår jag. Vänstersmöjra!

Anonym sa...

Håller med anonym! Jävla skit att behöva tjäna pengar.