fredag, augusti 05, 2005

Dementi

Jag gjorde idag en sökning på svenskafans ICA-forum för att se om någon hade skrivit någonting till mig under min frånvarotid. Det visade sig att det förekommer spekulationer kring min identitet och att jag misstänks vara ICA-supporter.

Signatur Speedy:

Jag tycker att Röd Gulings blogg är bland det roligaste jag läst på internet, jävligt sjuk humor. Förstår inte hur nån kan tro att det är på allvar. Är 99,9% övertygad om att det är en blåvit själ som skrivit den och 99% säker på vem det är.

Har precis kollat upp en grej och är nu ännu mera övertygad om att Röd Guling är just den blåvite skojare som jag misstänkte. Så länge jag inte sett bevis på motsatsen så är han min huvudmisstänkte. Nog sagt om det...

Det är för mig mycket förnedrande att bli misstänkt för att sympatisera med ICA. Jag är ur-Boråsare, Elfsborgare och (röd)gulsvart ut i fingerspetsarna. Så är det! Förhoppningsvis har jag med denna post tagit död på detta illavarslande rykte. Min identitet är för övrigt inte hemlig egentligen, jag tycker bara att den är ointressant i sammanhanget. Denna blogg handlar om Elfsborg, inte om mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur kan man komma på ideen att nån som skriver roligt och intelligent är gråvit?