onsdag, december 05, 2007

Jag erkänner och gör bokslut

Jag har blivit överöst med mail sedan den här intervjuserien gick online. De flesta tycker att jag ska kommentera de uppenbara stölderna från denna blogg men en del misstänker även att jag är Robert Lauls pseudonym. Trodde kanske att fler skulle ha räknat ut det tidigare. Med tiden har jag fått friare tyglar att röra mig med på min vanliga blogg och nu när jag till och med får lov att publicera mina barnsliga intervjuer på Aftonbladet.se finns det egentligen ingen anledning att fortsätta uppdatera denna blogg.

Förresten är svarta listan och analausen/omdömet inte min idé från början så jag gör inga anspråk på copyright om nu fler skulle vilja köra med samma upplägg i framtiden.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Du är annorlunda i alla fall, det måste man medge. Inte ett slut i Sopranoklass, men ett gott försök. Omvänd Svalander, att försöka träda in i en pseudonym, att gå in i garderoben istället för att komma ur den. Visst, vi tror alla på att du är Robert Laul. När kommer jultomten?

Anonym sa...

Ellerhur, dra den om rödluvan också.. Du får allt posta ett fotografi med Laul hållandes i en lapp där det står jag är en röd guling =)

Anonym sa...

Man måste väl inte vara en röd guling bara för att man kallar sig det på internet?

Anonym sa...

Man behöver väl inte vara en röd guling bara för att man kallar sig det på internet?

Anonym sa...

Man behöver väl inte vara en röd guling bara för att man kallar sig det på internet?

Anonym sa...

Bla bla, jättetroligt detta. Nöt.

Anonym sa...

Har du keps för att du har en begynnande stjärtskalle?

Röd Guling sa...

senaste anonym: Det är väl ingen hemlighet att en man runt 30 endast har två alternativ när det börjar tunnas ut. Raka huvudet och säga sig vilja "pröva något nytt" eller huvudbonad.

Anonym sa...

myke nöter som skiriver ghära !!!!!!!

Röd Guling sa...

jocke: Så sant, så sant.

Anonym sa...

Det heter inte pröva huvudbonad - det heter "vara intresserad av hattar". Ungefär så intresserad som Elton John var, tills han transplanterade en ny ryamatta på svålflinten. Då dog hattintresset visst ut måste man nog sluta sig till.

Bandana funkar också. Rock on Bada Bing Sil/Little Steven!