onsdag, april 01, 2009

Bella till Stabaek: Tyvärr inget aprilskämt

Jag drabbades av en lindrigare hjärtattack när jag läste på SVT-text att Bella lånas ut till Stabaek. Trodde först att det var ett aprilskämt, men fler källor bekräftar nu på förmiddagen.

Ingen människa vid sina sinnens fulla bruk kan hålla på Elfsborg så länge Haglund är lagets tränare. Han måste avsättas innan han kör föreningen i botten och jag uppmanar härmed till allmän mobilisering. Själv ska jag så fort detta inlägg är publicerat avbeställa hotellrum och tågbiljetter till Örebro, samt undersöka möjligheten om det går att få medlemskapet i IF Elfsborg annulerat.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Är ibnte rktigt lika drastisk. Men om inte Joel Johansson får chansen och visar samma målsnitt som under försäsongen så är det ett tragiskt beslut att sälja truppens ende spelare med målsinne. Keene kan ju bara springa men blir någon slags publikfavorit för att han "jobbar hårt". Vad fan spelar det för roll om man jobbar hårt på utsiktslösa bollar och sedan är för trött för att löpa i luckorna eller få till bra avslut.

Jag kokar.

Anonym sa...

Allt handlar om att prestera. Jag vill inte betala för någon som inte kan prestera. Tror inte någon annan vill göra det heller..

Hoppas att luftombyte gör susen för grabben.

Niclas sa...

Bella kommer tillbaka starkare än någonsin och ta sin revansch!

Månsson sa...

Skandal.

Anonym sa...

Ha ha, sparka Haglund???? NÄ men lägg ner den här skitbloggen istället!!!!!!!!!!