söndag, juli 23, 2006

Cybertalk

Trots bakslaget med Linda Bengtzing blir det snart fler Rödgula samtal om allt går som jag har tänkt. En av de svartlistade har tänkt om och frågorna är nu skickade så förhoppningsvis har jag hans svar så snart som möjligt. Vidare har Stefan Andréasson lovat att förmedla mailadresser till några av spelarna så om inte annat kan det bli fler personer på svarta listan framöver.

Om ni har önskemål på intervjuobjekt är det bara att höra av er, gärna med tips på hur man kan nå personen i fråga. Om du som läser det här själv är en VIP-människa och tycker att du förtjänar att intervjuas får du givetvis höra av dig också. Mailadressen står inom parentes under varje post.

Andra bloggar om: ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad har Linda Bengtzing med Elfsborg att göra? Pinsamt.

Röd Guling sa...

anonym: Vad som är pinsamt är att det gång på gång skrivs kommentarer av typen "vad har x med Elfsborg att göra?"`...

Det är jag som bestämmer vad den här bloggen ska handla om och om jag vill skriva om annat än Elfsborg ibland tar jag mig friheten att göra det. Är det svårt att acceptera? Starta en egen blogg i så fall.