lördag, juli 29, 2006

GAIS ska inte vara några problem

Först en glädjande nyhet. Jag har fått tag i mailadresser till tre av Elfsborgs största stjärnor och jag kommer troligen att skicka iväg de första frågorna idag. Återstår att se om de svarar och gör en god insats.

Imorgon bär det av till Göteborg för att bevittna matchen mellan de grönsvarta makrillarna och de gulsvarta eleganterna. Det är kul att GAIS är tillbaka, jag har alltid haft ett gott öga till dem, men imorgon blir det inga poäng. Jag förväntar mig en säker seger i stil med 3-0 och gärna lite skönspel också.

Idag gör Martin Strömberg debut för ÖIS och man får väl lov att önska honom lycka till. Deras backlinje kan ju mycket väl vara allsvenskans sämsta så han lär få mer speltid. Det vore helt okej om de knep en poäng mot Djurgården men det är nog för mycket begärt.

Igår såg jag för övrigt Magnus Haglund sitta nere vid Viskans uteservering när jag svischade förbi på cykeln. Jag sände ett telepatiskt tack för intervjun men det är osäkert om han fångade upp det.

Andra bloggar om: , , , , , ,

2 kommentarer:

Kaptenen sa...

På officiella så har de startelvan. De har antagligen till din stora lycka klonat Johan Karlsson. Två stycken är med i backlinjen.

Röd Guling sa...

Ja, med två Johan Karlsson i laget hade matchen slutat minst 6-0.