måndag, juni 02, 2008

Mina ord är uppskattade

Ytterligare en BT-bloggare som recenserades för ett tag sedan har nu reagerat. Elin Kerola, vars blogg ansågs vara "IQ-befriad" och "trams", verkar dock uppskatta att jag tog mig tid att ge henne och övriga bloggare lite nödvändig feedback. Mer begär jag inte.

Det här inlägget skulle kunna heta "hemma hos Hennig" förresten. Var hos tandläkaren och hade efter ingreppen inget bättre för mig än att kika hem till nöjesprofilen. Han hade sett matchen mellan Sverige och Ukraina igår och tyckte att Chippen och Källström var dåliga. Själv har jag ingen TV för tillfället.

Hennig slängde på Whitesnakes nya platta och hoppade sedan in i duschen. Där är vi nu.

Imorgon är det exakt en månad kvar tills denna blogg fyller tre år.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur är Whitesnakes nya platta? Vill inte förstöra mina fina minnen av detta höjdarband med risken att slänga på en skitplatta som förstör mina fina kopplingar till dom.