måndag, mars 19, 2007

Ekwall inleder romans?

Ekwall skriver i sin roliga blogg att han besökte Elfsborgs träning i fredags. Det var ju förargligt på sätt och vis för faktum är att jag ringde Curt Hennig vid niotiden i fredags och frågade om han var sugen på att följa med till träningen. Han kunde inte, för hans kollega hade just återkommit från Miami och nu skulle de skriva låtar hela förmiddagen. Det var redan bestämt. Således blev det ingen träning för min del heller, jag har så svårt för att pallra mig iväg för egen maskin. Det förargliga i det hela var naturligtvis att vi missade Ekwall, fler träningar blir det med all säkerhet.

Å andra sidan är det inte omöjligt att Ekwall kommer att spendera en stor del av våren i Borås. Av följande citat "... Elfsborgs vackra kanslipersonal bjöd på bakelse till frukostkaffet ..." att döma är det uppenbarligen en romans på gång mellan Ekwall och någon på kansliet. Jag antar att han syftar på Camilla Lundgren, den på Elfsborgs kansli som troligen är mest attraktiv för en heterosexuell man i 40-årsåldern. Hon är för övrigt svartlistad av denna blogg så det vore väl lämpligt om Ekwall kunde utöva lite gott inflytande där.

Andra bloggar om: , , , , , ,

Inga kommentarer: