lördag, november 26, 2005

Lundén efterlyst

Borås Tidnings allmänna redaktion har i en serie artiklar skrivit om Jonas Lundén. Här kan ni exempelvis läsa om en kvinnas erfarenheter av honom. Vidare kan man finna följande uppmaning:

TIPSA OM LUNDÉN!
Har du råkat ut för Jonas Lundén? Vet du var han finns i dag eller vad han håller på med? Ring eller maila till BT:s reporter Lennart Granberg, 033-700 07 59

Jag har tipsat reportern om att Lundén nyligen skrev på för GAIS och att han troligen befinner sig i Göteborg just nu. Någon annan kanske har mer info och därför vill jag på detta vis uppmärksamma efterlysningen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror att jag har lite mer specifik info. Säg åt polisen att söka på GAIS avbytarbänk. Där borde de få napp.. ;)
För övrigt använder jag bl.a. Firefox..
/Mackan

Röd Guling sa...

Ja, tyvärr blir det nog bänken för Lundén även i GAIS. En kille med potential men kanske världens lägsta lägstanivå.

Anonym sa...

Hehe..
Ja visst finns det potential hos Lundén. Men det gör det ju å andra sidan hos Johnny Rödlund också.. Mannen som varit en talang i 20 år och som fortfarande spås en lysande framtid! ;)

Anonym sa...

Jonas är Tung !!!