måndag, juli 07, 2008

Bajen vs Peking

Det är väl något fel på mig, men jag har lagt ut 139 spänn för att få hem Bajen vs Peking till min TV-låda. Halvtid nu och frågan som hela världen ställer sig är hur en klubb med Pekings traditioner, i en stad av Pekings storlek, kan ha ett så fruktansvärt dåligt lag. Bajen har missat en straff men leder med 3-0, trots att det som vanligt är mycket hafs- och "hellre än bra"-spel på Söderstadion.

Jag kände bara för att säga det här.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha. Taskig tajming i ditt inlägg för andra gången på kort tid. Peking gick nästan ikapp.

Vad är det du räknar ner till!? Lämna inte oss trogna läsare en jobbig cliffhanger bara! Fast.. vi kommer ju tillbaka så det funkar ju.

Röd Guling sa...

Ja, Peking visade hjärta i andra halvlek, men jag har nog aldrig sett sämre försvarsspel i allsvenskan sedan Elfsborg hade Strömmingen, Dunga och Arvhage i backlinjen. Det gäller både Bajen och Peking alltså.