onsdag, maj 10, 2006

Ja, jag har skrivkramp

På Ålgårdsläktarens forum undrar några varför denna blogg inte har uppdaterats så mycket den senaste tiden. Jag är helt ur form för närvarande. Har ingen inspiration alls. Felet ligger nog i att det går alldeles för bra för Elfsborg just nu. Det är en ovan situation, jag har svårt att finna någon form av brännpunkt. (Dessutom har det varit väldigt vackert väder den senaste veckan.)

VM-truppen togs ut igår och det hade varit på sin plats att skriva någonting om Lars-Rolands inkompetens men så fick jag syn på ett utmärkt inlägg av signatur pampers. Han har på ett imponerande vis försökt se världen med mina ögon och resultatet är nästan skrämmande bra:

Förstår inte det här snacket om Östlund, Stenman eller Svensson till VM - när Johan Karlsson finns?

Förstår inte det här snacket om Isaksson, Andersson eller Gustafsson till VM - när Johan Karlsson finns?

Förstår inte det här snacket om Svensson, Linderoth eller Källström till VM - när Johan Karlsson finns?

Förstår inte det här snacket om Elmander, Rosenberg eller Henke till VM - när Johan Karlsson finns?

Förstår inte det här snacket om att ta ut en massa mysko gubbar till VM - när Johan Karlsson finns?

Lars Lagerbäck; varför göra det enkla svårt - ta ut Johan Karlsson till VM - mer än så behövs inte....

Tänkte att röd guling har skrivkramp - så varsågod du kan använda detta.

/pampers

Givetvis borde Johan Karlsson vara en man för VM-truppen men jag väljer att se Lars-Rolands nonchalans som någonting positivt. Så länge Johan står på noll landskamper är risken minimal att Juventus, Barcelona, Chelsea och de andra börjar vifta med de feta sedelbuntarna. Elfsborg behöver Johan Karlsson.

Andra bloggar om: , ,

Inga kommentarer: