torsdag, september 14, 2006

FAQ

Ser att en del undrar varför bloggen inte har uppdaterats på några dagar. Allt material till denna blogg skrivs på min fritid. Jag är inte Patrick Ekwall eller Robert Laul och har därför inte möjlighet att blogga i mitt arbete. När fritiden kommer finns dessutom andra intressen och jag har knappt varit hemma sedan i söndags. Det kommer att bli bättre i framtiden, för min flickvän och jag ska nämligen bli samboende så fort vi får tag i en lägenhet, men som läget är nu måste jag vara hemma och ha tid över för att kunna uppdatera bloggen. Minst 50% av fritiden spenderas i nuläget hemma hos henne utan dator.

Webradio är en idé som är kul men det finns ingen tid för det just nu. Dessutom krävs en del inköp av teknik och nu kommer allt mitt kapital läggas på det nya hemmet. Jag släppte ju ut frågan lite löst angående sponsring av webradioprojektet men hittills har inte en själ hört av sig.

För övrigt tycker jag att ni som ser Anders Svensson ska ligga på honom om att besvara frågorna. Han ligger nära svarta listan just nu.

Andra bloggar om: , ,

Inga kommentarer: