måndag, mars 24, 2008

Fredrik Berglunds dom

Bella besvarar inte mail och skulle i normala fall redan nu synas på proletariatets svarta lista, men jag är osäker på om han verkligen vittjar den hotmail-adress som jag har tillgång till. Samtidigt borde han vid det här laget vara väl medveten om att vi, folket, söker honom, men å andra sidan skulle man till Bellas försvar kunna säga att jag borde söka andra vägar att nå honom, för att på så vis vara helt säker på vad han vill. Ni förstår att det här inte är ett helt glasklart fall. Hur som helst måste ett beslut fattas och därför lägger jag Bellas öde i era händer. Ska Bella svartlistas eller inte? Svara i folkomröstningen till höger.

Läs även andra bloggares åsikter om ,

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har du testat att skriva till honom på Facebook?
Det är ju ett ställe han gillar enl egen utsago.

Röd Guling sa...

Röd Guling finns inte reggad på facebook. Det har jag ju redan berättat.

Anonym sa...

Dags att regga Guling?