lördag, februari 16, 2008

Hennigs kommentar

Med anledning av att Curt Hennig (nöjesprofilen) är lite förmer än er övriga läsare har han återigen skickat en kommentar via mail för publicering.

"Jag mår illa när jag läser om vad fansen skriver om Elfsborgs websändning. Jag håller även med Röd Guling i att det är fel att ersätta Bröndbys supportrar med att få se Elfsborg - Arslet gratis. Det är även fel att ge det till Elfsborgssupportrarna. Jag tror inte många av dem vill genomlida samma problem igen och skulle hellre sett att de fick sina pengar tillbaka.

Elfsborg måste nu kräva svar på 1) Varför är hemsidan så dålig och vem är ansvarig för det? 2) Varför fungerade (fungerar) inte websändningarna som man tar betalt för och vem är ansvarig för detta?

//Curt Hennig"

Själv försöker jag att se matchen i efterhand, men även nu laggar det någonting fruktansvärt och det är nästan outhärdligt. När det gäller gratis sändningskod till Arslet-matchen har Elfsborg dock lovat att ge pengarna tillbaka till dem som hellre vill ha det. Personligen skiter jag i 50 spänn under förutsättning att de en gång för alla ser till att lösa problemen till nästa gång.

Läs även andra bloggares åsikter om ,

1 kommentar:

Anonym sa...

Elfsborg verkar ju aldrig ställa någon till svars. Kanske dags att börja nu?