tisdag, januari 03, 2006

Jay-kay gillar inte Hennig

Den gamle favoriten Jay-kay skriver följande på Ålgårdsläktarens forum:

Precis när man accepterat och faktiskt till och med börjat småskrattat lite åt röd gulings blogg så skall han "utveckla" bloggen med främst då en fruktansvärt meningslös, brutalt tråkig och fantastiskt värdelös skribent i skepnad av en småfet lallare med brutalt uppenbart killingkomplex.

Nej röd guling.
Tillbaka till grundkonceptet. Den började ju faktiskt bli lite rolig. "curt henning" är bara meningslös utfyllnad. Du vet, som IFK i allsvenskan ungefär...

Tillbaka till grundkonceptet? Vad menar du egentligen? Den här bloggen har väl samma koncept som den alltid har haft? Och vad är det för något koncept? Till och med jag har svårt att definiera denna bloggs roll i cyberspace. Idag snackade jag exempelvis med den kände sångaren Jim Jidhed för att försöka stämma av en kommande intervju. Han bad mig berätta lite om vad det rör sig om för typ av grej. Lite svårt att förklara över telefon tyckte jag men för enkelhetens skull sa jag att jag skriver en blogg om Elfsborg. Då undrade han vad en blogg är för något ...

Jag har emellertid fått fler kommentarer från folk som anser att Hennig sänker kvaliteten. Jag vet inte själv så noga, jag tycker att han är en kompetent fotbollsanalytiker som kompletterar mig bra men om många tycker att han suger och om det innebär att de slutar läsa bloggen så får jag väl fundera på saken. Därför efterlyses mer feedback.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Henning är för oseriös! Han står i vägen för "En rödgul röra"-s framgångar.

Anonym sa...

En fråga VEm fan är Jim Jidhed?

Förövrigt är henning Bråå

Bruce Banner sa...

Jim Jidhed...mannen som får dig att både skratta och gråta. Berör gör han i alla fall.

Vad hette hårdrocksbandet han sjöng i förr om året?

Röd Guling sa...

Brucan: Alien. Jim sjöng bara på första plattan och ersattes sedan av Pete Sandberg men nu har Jim återgått till Alien och de har nyligen släppt en platta.