tisdag, januari 03, 2006

Syskonkärlek

För andra gången på ett par veckor har mitt namn nämnts på http://www.baraben.com, och även om det inte framgår kristallklart, så är deras önskan ganska genomskådlig; "synd att hon valde En rödgul röda framför Baraben." Men faktum är att jag är nöjd med mitt val då jag bestämde mig för att skriva för Elfsborgsbloggen istället för ICA-bloggen (ja, jag har i alla fall fått en förfrågan om att skriva en gästkrönika på Baraben). Jag uppskattar verkligen läsningen från deras blog, och dom verkar onekligen uppskatta våran blog - jag tror det kallas syskonkärlek ;)

Sitter för övrigt och räknar ner timmarna till avsparken på Highbury nu, har köpt in en liten burk Pringels dagen till ära och Arsenalhalsduken är virad kring halsen sedan länge.

6 kommentarer:

Anonym sa...

har köpt in en liten burk Pringels dagen till ära och Arsenalhalsduken är virad kring halsen sedan länge.....


Jaaa precis, och du vill ligga med mig men det går inte!

Anonym sa...

Hahhahahahaaha. Blogga för baraben? Du? Hahahahahhaa.

Erling sa...

Jag skulle hellre hoppa från ett stup än att se dig blogga för baraben. Du är ett stort skämt. För skoj skull så skulle vi kanske kunna hyra in dig som narr på våran planerade baraben-middag...

Anonym sa...

Linda:

"Arsenalhalsduken är virad kring halsen sedan länge....."

Uppenbarligen inte tillräckligt hårt. You know how I like it...

Anonym sa...

Verkligen mogna svar grabbar.

Röd Guling sa...

Ja, fruktansvärt att se dessa mer eller mindre öppna sexuella anspelningar så fort en kvinna stiger in i en mansdominerad värld. Jag låter dessa pubertala kommentarer stå kvar så att de förhoppningsvis skäms och tänker om.