söndag, april 27, 2008

Bella-show fortsätter

I konkurrens med Diego Maradona och Pippo Inzaghi är Fredrik Berglund min favoritspelare genom tiderna. Förra året drog han inte ner några större rubriker, men nu står han återigen som matchvinnare och sprider underhållande citat som ingen annan. Jag ser fram emot att läsa morgondagens tidningar, men redan nu har Borås tidnings web-tv lagt upp ett inslag som bland annat innehåller en intervju med Bella:

- Målgörare idag igen, Fredrik Berglund.
- Ja, helt fantastiskt. Jag har börjat komma igång nu. Hade väl lite otur på ett annat avslut som jag tycker jag var värd att göra 2-0 på.
- Vad gör Elfsborg bättre idag än vad Kalmar FF gör?
- Vi spelar fotboll. Det gör inte dom.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tänkte bara lämna ett avtryck eftersom jag har varit inne och kikat i din blogg. Ha en fortsatt trevlig söndag!
//Petra

Anonym sa...

Ingen kommentar om din gamle älskling Johan Karlsson som mittback?

Röd Guling sa...

jb: Johan Karlsson har spelat mittback förr och det enda man var orolig för innan match var hur han skulle klara sig i luftrummet. Kalsongerna kom dock sällan fram till straffområdet så i efterhand finns det inte så mycket att kommentera, mer än att han var duktigt ute och reste när de skapade sin enda chans.