tisdag, januari 27, 2009

Mot nya mål

Ja, ni märker hur inspirerande jag tycker det är att skriva om Elfsborgs så kallade mediagrupp. Redaktionsmötet var en boll som lades upp på straffpunkten åt mig, men nu hoppas jag slippa den skiten framöver. En del efterlyser att jag drar igång namnunderskrifter och liknande, men jag är inte rätt man att göra det. Bara för att jag är den ende Elfsborgaren som i nuläget för den kritiska opinionens talan betyder det inte att jag vill att det ska vara så.

Vad som däremot är anmärkningsvärt är att det överhuvudtaget lämnas kommentarer som tycker att jag är så hemska saker som "otrogen" och "ej guling". I och för sig kan man väl tänka sig att personerna i fråga berörs av kritiken, annars är det illa. Som jag skrev i en kommentar till föregående inlägg: Man kan vilja sin förening väl på olika sätt. Ett sätt är att applådera och tycka att allt är fantastiskt. Ett annat är att peka på de problem som faktiskt finns. Jag väljer det senare och får kanske leva med att några stycken inte ser mig som trogen guling, men dessa personer är nötter i mina ögon så det jämnar ut sig.

Läs även andra bloggares åsikter om ,

Inga kommentarer: