onsdag, januari 07, 2009

Förhållanden till denna blogg

Tro det eller ej, men nöjesprofilerna och de forna superantagonisterna Jonas Liberg och Curt Hennig verkar ha blivit goda vänner, då de alltsom oftast stöter på varandra i stadens nöjesliv. Själv rör jag mig inte så ofta i sådana sammanhang, men jag har vid ett tillfälle skakat hand med personen som förolämpade mig med ord som "naiv", "korkad", "patetisk", "intellektuellt begränsad", "grabb" och "anonym fegis". Handskakningen skedde i höstas på Tant Grön (Hennigs och mitt favoritfik) och det var på mitt initiativ, sedan Hennig och Liberg hade stått och småpratat en stund om ditten och datten. Egentligen är ju Liberg en rätt kul figur, som bland annat hävdar att hans Bunkern är Sveriges bästa studio.

Andra är surare. Från att gladeligen ha ställt upp på rödgula samtal och kommenterat bloggen med omdömen som exempelvis "kul" har den så kallade medieansvarige Göran Lohne, samt den nytillträdde klubbchefen Stefan Andreasson sedan en längre tid tillbaka slutat besvara mina mail. Inte för att jag skickar till dem speciellt ofta, Lohne har jag nog inte kontaktat sedan våren 2007 då jag undrade om Tommy Larsson lyfte lön från Elfsborg, men att Andreasson verkar bojkotta är både arrogant och dumt.

Detta inläggs funktion kommer eventuellt att visa sig senare.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Inga kommentarer: