fredag, augusti 18, 2006

Linda Bengtzings dilemma

En hel del besökare hittar hit via sökmotorn google och precis som jag förutspådde söker många på namnet Linda Bengtzing. Tänk vilket otroligt lyft det hade varit för hennes karriär om hon hade ställt upp på intervju. Nu fruktar jag att hon får problem med bokningarna när diverse managers och arrangörer ser att hon är svartlistad och skulle någon läsa Rune Lundblads recension, ja då är det nog lika bra att fröken Bengtzing packar väskan och reser hem till Gullspång, långt ifrån Stureplan, glamour, lyx och flärd. Som väl är behöver ingen vara svartlistad för evigt. Det räcker med att Linda hör av sig så kan vi styra upp ett nytt rödgult samtal i cyberspace. Jag gillar fortfarande henne.

När vi ändå är inne på de rödgula samtalen så kan jag meddela att de trenne Elfsborgs-stjärnorna ännu inte har fått sina frågor skickade till sig. Jag har haft lite problem med att komma på bra frågor, dessutom har saker och ting förändrats under tiden. Jag hade till exempel tänkt fråga en av dem varför han aldrig gör som publiken säger när de ropar "skjut!!!" men sedan dess har han börjat sätta bollar från 25 meter och varit hur bra som helst så den frågan är inte längre aktuell. Nu när ni fattar vem det handlar om får ni gärna komma med förslag på lämpliga frågor, antingen via mail eller kommentarfunktionen.

Andra bloggar om: , , , , , ,

2 kommentarer:

josephzohn sa...

Kan inte tänka mig annat än att Bengtzings karriär som Bengtzing är över.
Kan inte tänka mig annat än att vi morgondagens aftonblad får läsa om att hon numera kommer att lanseras under namnet Diamond Darling Star!

Anonym sa...

Förslag på frågor:
Är han verkligen sugen på att bli proffs utomlands igen, han lär ju ha pengar så han klarar sig resten av livet ändå?

Är tacos verkligen hans favoriträtt, eller föredrar han någonting annat om han får välja fritt?

Tänker han flytta till Borås när hans tjej är klar med sina studier i Göteborg?

Vilka i Elfsborgs trupp umgås han även privat med?

Vilken serie är bäst, Seinfeld eller Vänner eller Pang I Plugget?

Är det verkligen någon ide att fortsätta att spela i landslaget, ett lag som Elfsborg hade mosat i dagsläget?