onsdag, januari 30, 2008

En hälsning från Hennig

Med tanke på att Curt Hennig är lite förmer än er övriga läsare väljer han att skicka sina kommentarer via mail till mig för publicering. Här är vad han har att säga angående matchannonsen och Elfsborgs officiella hemsida i allmänhet:

Jag har sett den banner som Elfsborg la ut på sin hemsida inför matchen mot ÖIS. Ett antal frågor dyker då direkt upp hos mig: Har Elfsborgs marknadsavdelning flyttat till ett dagcenter? Bryr sig Elfsborg ens om hemsidan? Kan vilken klåpare som helst få jobb hos Elfsborg? Eller är det Stevie Wonder som gör material till hemsidan?

Bannern var det sämsta jag sett. Pinsamt är ju det minsta man kan säga. Jag tycker att Elfsborg borde lägga ner hemsidan helt. Man har nu under flera år visat att man inte är kapabla att sköta en hemsida, det blir ju bara skit.

/Curt Hennig

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Inga kommentarer: