onsdag, januari 02, 2008

Lucic klar - Allbäck och Prytz på väg in?

Nu har BT uppdaterat hemsidan och Teddy Lucic verkar vara klar. Det blir troligen presskonferens redan i eftermiddag men den kan jag tyvärr inte gå på.

I en annan artikel får Stefan Andréasson kommentera Elfsborgs intresse för Marcus Allbäck, men där avslöjas ingenting nytt.

Samtidigt läser jag på Iff-iffarnas svenska fans-sida att Robert Prytz är på väg tillbaka till Sverige. Han kanske kan vara någonting för Elfsborg, om Avdic i första hand ska konkurrera om en forwardplats.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

Intressanta argument. Jag tror att Avdic och Bajrami får bästa möjliga hjälp nu att matchas in i laget på bästa sätt, med hjälp av "PRO-satsningen". I Sverige är vi otroligt åldesfixerade. Låt oss istället satsa på de med kvalité. Lucic håller enligt Haglund hög klass, då hoppas jag att han har rätt.

Vad ska vi egentligen med Prytz till, det förstår inte jag. Förklara gärna :)

MVH