lördag, januari 19, 2008

Mystiskt uppstånden

Nu är kommentaren tillbaka igen. Man undrar om Lühr har lagt tillbaka den för att slippa mer hetta eller om det rör sig om ett så kallat cache-problem. Ibland kan det hända att webläsararen laddar in en gammal version när man besöker sidan igen och det finns en liten möjlighet att min dator vid återbesöket bestämde sig för att hämta en äldre kopia av hans blogg. Om så är fallet får jag be Mathias Lühr om ursäkt för den falska anklagelsen om censur, men samtidigt har jag bestämt för mig att jag tryckte på "reload" just för att förvissa mig om att kommentaren verkligen var borta. Nåväl, man ska hellre fria än fälla och vi får hoppas att Lühr kan dra ett streck över den här historien nu. Låt Dan Tillbergs "Ta min hand" bli den fredspipa som befäster vår vänskap:



Den riktiga kommentaren skiljer sig för övrigt något från den som jag skrev ur minnet igår. Så här ska det vara:

"Äh, som den slarver Holmén är kan han lika gärna åka hem till Danmark. Din bitska "höna av en fjäder"-penna rendererar i en självklar missad EM-biljett, det är min övertygelse. Om Lagerbäck mot förmodan missade din flygplanskrönika styr nog polarna Lundh, Wenström och Kåmark upp det hela."

Läs även andra bloggares åsikter om ,

Inga kommentarer: