måndag, juli 04, 2005

Lite feedback (uppdaterad)

Innan det är dags att gå igenom förutsättningarna inför kvällens match vill jag passa på att tacka för all feedback som jag har fått. Här är några av rösterna:

Gre-No-Li FC skrev:
Riktigt pinsamt skrivet om "sittplatsdilemmat". Ställ dig upp och sjung istället.

IFE-Magnus skrev:
Din blogg måste väl ändå vara ett skämt. Ta t.ex det om att köra publikljud ur PA-systemet på arenan. Vilken planet är du från egentligen? Då kan vi väl lika gärna köra datoranimerade spelare också så slipper vi köpa dem!

Jag gillar faktiskt den idén, Magnus. Jag är absolut ingen motståndare till teknik och det var inte Marx heller.

Mer av IFE-Magnus:
Jag känner mig relativt säker på att du inte finns på riktigt. Visst det finns en fysisk människa bakom din användare på diverse forum och bloggar. Men jag ber till gud att det är stor ironi inblandat i det mesta du säger, samt att du tycker om att provocera och genom att säga de mest konstiga saker hoppas du för att åtminstone starta debatt, något som du lyckas med.

Men skulle de texter du skriver vara skrivet på allvar så skulle ju inte någon form av psykiatrivård vara fel. Ser dina inlägg i sådanafall som ett rop på hjälp.

Käre Magnus. Syftet med denna blogg är att posta läsvärda inlägg rörande Elfsborg, varken mer eller mindre. Jag skriver som jag skriver. Jag älskar Elfsborg och det här är min hyllning till laget i mitt hjärta. Gud välsigne dig!

En del skribenter som huserar på svenskafans.coms ICA-plank har även uttryckt åsikter. Signatur Stellham skrev först nedanstående varpå han mycket duktigt och korrekt citerade hela inlägget som rörde sittplatsdilemmat. Tack för reklamen!
Hittade detta på "Röd Gulings" ellosblogg(fråga mig INTE hur jag hamnade där!). Vad skall man säga? Pinsamt e bara förnamnet...

Mangelstein skrev:
Klockan är ju rätt mycket.. och kommer hem efter en sen kväll ute. Men jag känner spontant att Röd Gulings idé är grym. Kan vi inte på den nya arenan bara ha bilder på publiken? Där varje person sjunger som fan? Det skulle ju bli värsta trycket!!

Nu var det ju inte meningen att ge ICA inspiration men jag uppskattar stödet och tycker att idén är riktigt bra!

Zeroztar skrev:
Jag har tyvärr redan hunnit gå in på Ellos-bloggen. Visst har Röd guling skrivit mycket skit här på forumet men nu börjar jag verkligen undra om denne person är på riktigt?

Vad skulle jag annars vara? Ett datavirus?

Inga kommentarer: