tisdag, mars 28, 2006

Lasse Nilsson kan bli guld värd

Lägg märke till den seriösa tidningsrubriken som jag fick till.

Borås Tidning avslöjar att Holländska toppklubben AZ är ute efter Lasse Nilsson och är beredda att punga ut med 50 miljoner. Elfsborg såg till att få med en vidareförsäljningsklausul som bör ligga på runt 10-20% vilket borde innebära minst fem miljoner till Elfsborg om affären går i lås.

Pengarna bara rullar in men hur ska de spenderas? Jag vill ha hem Bella till sommaren, Stefan! Kan du fixa det? Antonsson säger även till fotbolldirekt att ICA inte är ett självklart val om han skulle återkomma till Sverige. Går han att lösa? Om jag kan hjälpa till på något vis för att ge en positiv bild av Elfsborg så är du välkommen att höra av dig. Det vet du. Heja Stefan! Heja Elfsborg!

Andra bloggar om: , , , , , ,

4 kommentarer:

Anonym sa...

snälla ändra target på länkarna, då slipper man högerklicka och ta öppna nytt fönster på länkarna...........................

Röd Guling sa...

Hur gör man det? Jag högerklickar själv.

Röd Guling sa...

Nu har jag pluggat lite html. Tack för tipset. Ska fixa några av de senaste länkarna och i fortsättningen se till att det blir riktigt.

Bruce Banner sa...

5 miljoner för Nilsson. Era kapitalister dricksar mer på McDonalds ju.