torsdag, april 06, 2006

Revolution

Curt Hennigs senaste post var så tråkig så att den blev dumpad så fort jag hann läsa. Kvaliteten skiftar rejält mellan hans olika alster och därför kan jag helt enkelt inte tillåta att han postar utom min kontroll. Kalla mig gärna diktator men jag vill att varje inlägg här ska hålla en viss form av kvalitet. I fortsättningen får han därför maila in sina texter till mig som insändare om han vill få något publicerat, alternativt starta en egen blogg.

För rättvisans skull ryker även Elloslinda på samma gång. Sedan hon startade eget i februari har hon ju inte postat någonting här och därför är det inte befogat att låta henne stå som medarbetare. Hon fyller ingen funktion helt enkelt.

Andra bloggar om: , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

det var inte en dag för tidigt...