lördag, april 15, 2006

Svenska fåns

Det blir ingen matchrapport. Jag funderade hela dagen igår på hur jag skulle skriva och samtidigt hann andra medier få ut sina texter som ni troligen redan har läst. Ni vet att Elfsborg hade en högre växel som de lade in när det behövdes men att försvarsspelet, främst vid fasta situationer, var dåligt. Ni vet att Elfsborgs mittfält ser lika starkt ut som man hade hoppats på och att Holmén äntligen verkar ha tagit det sista steget mot allsvensk toppkvalitét. Därför ska jag ta upp något annat, och på sätt och vis betydligt viktigare.

Idag nådde ett rykte mina öron. Ett rykte som sa att Svenska fans centralredaktion diskuterar denna blogg och att de anser att de inlägg som rör deras medarbetare Zeroztar (här och där) bör plockas bort. Annars får inte Linda komma tillbaka.

Jag tänker inte plocka bort ett enda inlägg. Det är ju fullständigt befängt att Lindas vara eller inte vara på Svenska fans ska ha något att göra med vad jag skriver i denna blogg. Vore jag medlem av deras centralredaktion skulle jag istället diskutera Zeroztars lämplighet som admin, reporter eller vad han nu sysslar med. Detta har jag nu även gjort klart för dem och förhoppningsvis inser de att de är ute och cyklar fullständigt. Lindas ban ska givetvis hävas omedelbart och för min del får de även befria Zeroztar från hans uppgifter. Jag är relativt säker på att majoriteten tycker som jag i denna fråga.

Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer: