torsdag, april 27, 2006

Sponsorbiljetterna

Ni kanske undrar hur det gick för oss på VIP-läktaren? Det funkade bra, ingen tittade snett på oss. Vi fick helt planenligt kaffe och varsin mazarin i pausen. Kaffet smakade gift men kakan var god. Det enda som gjorde mig lite orolig var när Guliganerna presenterade vinnaren i hundraklubbens lotteri. Jag skänkte en hundring för ett tag sedan men var absolut inte intresserad av att hämta några priser, speciellt inte när jag redan har deras årsvideo och boken "Utmanarna". Jag kände på mig att de skulle ropa upp "Röd Guling" men det gjorde de inte och det var ju bra.

Andra bloggar om: ,

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vem vann då? Rune Lundblad?

josephzohn sa...

Ingen tittade snett på oss :-)

Röd Guling sa...

anonym: Minns inte vad han hette. Fråga på guliganernas forum, de vet säkert.

Anonym sa...

Senast jag gick på "VIP"-läktaren var det tyst som natta och när jag vrålade ett av de värre primalskriken vände folk sig om och tittade. De tänkte säkert" jävla fyllo", vad vet jag. Var bara en spik nykter engagerad åskådare, snålskjutsåkande förvisso, men vad gör man inte.