måndag, februari 06, 2006

Martin Andersson har god livssyn

Igår vid niotiden fann jag mig återigen på City Sparköp i Knalleland tillsammans med galaxens absolut vackraste tjej. Samtidigt anlände Martin Andersson med, för allt är ju relativt, mindre attraktiv flickvän.

Vi var färdighandlade strax före dem så vi bestämde oss för att vänta och se om han valde Elfsborgspåsar. Det gjorde han och inte nog med det. Han valde den ännu dyrare papperskassen eller "deluxe-varianten" som min älskade vän uttryckte det. Det har inte ens jag gjort någon gång men jag kan tänka mig att Stefan Andréasson får ännu mer pengar att handla spelare för nu.

Jag var lite sugen på att gå fram till dig Martin och påtala din slöa insats i intervjun (som ni finner här) men samtidigt berömma ditt och resten av Elfsborgs spel i matchen mot HBK. Det var lockande men du vet ju hur det är. Vi var ju dock nästan ensamma i hela affären så du kan säkert lista ut vem jag var, speciellt med tanke på den lysande stjärna som jag hade som sällskap.

Inga kommentarer: